"Przygotowany na lata"

Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw opracowała nową kampanię dla Peugeot 307, która promuje 4 - letni okres gwarancyjny na wszystkie wersje tego modelu. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet.

Przekaz kampanii koncentruje się na ofercie 4-letniej gwarancji na wszystkie wersje "307". 4-letnia gwarancja, jaką oferuje Peugeot, jest potwierdzeniem niezawodności tego modelu. Stąd też hasło kampanii: "Przygotowany na lata".

Reklama prasowa prezentuje samochód w garażu na tle ściany, na której wiszą 4 kalendarze symbolizujące 4-letnią gwarancję (2-letnia gwarancja producenta + 2-letnia umowa przedłużenia gwarancji). Ponadto komunikacja prasowa podkreśla konkretne atrybuty modelu 307:- największą w swojej klasie przestronność,- zaawansowaną technologię, która ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo (system MII, przypisany dotychczas autom wyższej kategorii, dzięki "307" po raz pierwszy pojawił się w segmencie aut kompaktowych).

Kampania obecna będzie na łamach prasy codziennej (Gazeta Wyborcza, Super Express, Fakt), tygodnikach (Wprost, Newsweek) oraz prasie lokalnej.

W telewizji (TVP, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, TV4, Discovery, Ale Kino) emitowany jest film wizerunkowy pt. "Wstyd" z 5-sekundową animacją prezentującą ofertę. W czasie animacji widać serię 4 rozbłysków sztucznych ogni na niebie. Symbolizują one początek każdego roku z 4 lat gwarancji.

W reklamie radiowej (Radio Zet, RMF FM, Trójka) w każdym dniu trwania kampanii nadawana będzie nowa wersja spotu. Reklama prezentuje niewiarygodnie optymistyczny raport pogodowy z przyszłości. Głos prowadzącej program radiowy, przedstawia upalną prognozę pogody za 4 lata, na konkretny dzień w 2009 r. Na końcu reklamy lektor Peugeot komentuje podaną prognozę w następujący sposób: "jedyna rzecz, jaką możemy zagwarantować, to 4 lata gwarancji na wszystkie wersje Peugeot 307".

Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.

Kampania potrwa od 28 lutego do 20 marca 2005r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Warszawa. Planowaniem kampanii w Internecie  zajął się Media Contacts.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"