"Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

Czerwiec 2006: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w czerwcu 2007sprzedaż ogółem w wysokości 367 711 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 11 procentowy spadek w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 332 059 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel SpringerPolska) - 227 110 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) -187 242 egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą