“Przyjaciółka” liderem, “Pani Domu” straciła najwięcej

“Przyjacióka” pozostała w sierpniu br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych i jako jedyna zanotowała wzrost. Największy spadek dotknął natomiast siostrzanej “Pani Domu”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu br. wyniosła 521 123 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o 1,3 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 441 228 egz. Tytuł ten stracił 0,8 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w  sierpniu br. wyniosła 309 793 egz. i była o 11 proc. niższa niż rok wcześniej. Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. wszystkie dwutygodniki poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięj straciła “Tina” (6,5 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji