„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych

W styczniu 2014 roku liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 780 egz. i w porównaniu do stycznia 2013 roku zmalała o 15,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,29 proc. do 338 027 egz.

Na podium znalazł się jeszcze dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 259 048 egz., po spadku w skali roku o 19,43 proc.

W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 81,30 proc.) pochwalić się mógł „Naj”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu odnotowała „Tina” - było to 5,29 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"