"Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera

'Tina' straciła pozycję lidera wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Imponujący wzrost "Pani Domu".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Tylko "Tina" w styczniu 2006 roku zmniejszyła sprzedaż w porównaniu z rokiem 2005 - wynika z danych ZKDP. Najlepiej sprzedawała się ”Przyjaciółka” (Wydawnictwo Edipresse), której średnia sprzedaż w styczniu 2006 roku wyniosła 514 584 egz. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina”  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.  styczeń20062005średni nakład rozpowszechnianie płatneśredni nakładrozpowszechnianie płatnePrzyjaciółka704043514584588341423826Tina657007468563749449500424Pani Domu703745415667453917220643Naj562689310388519644233647

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela