Tylko "Tina" w styczniu 2006 roku zmniejszyła sprzedaż w porównaniu z rokiem 2005 - wynika z danych ZKDP. Najlepiej sprzedawała się ”Przyjaciółka” (Wydawnictwo Edipresse), której średnia sprzedaż w styczniu 2006 roku wyniosła 514 584 egz. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży. styczeń20062005średni nakład rozpowszechnianie płatneśredni nakładrozpowszechnianie płatnePrzyjaciółka704043514584588341423826Tina657007468563749449500424Pani Domu703745415667453917220643Naj562689310388519644233647
"Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera
'Tina' straciła pozycję lidera wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Imponujący wzrost "Pani Domu".












