Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w listopadzie 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 362 423 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 24 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 37 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o 41 proc. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 9 proc.
listopad20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka667179362423669606449371Tina503885329799717023451973Pani Domu588153290300741563411844Naj550965271795621235296725
2006listopadpaździernikŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPrzyjaciółka667179362423643420341306Tina503885329799518187327490Pani Domu588153290300612109303654Naj550965271795549445263785

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:











