W ramach internetowej kampanii reklamowej Wedlowskich czekolad Owocowe Duety na największych portalach i stronie wedel.pl emitowane są bannery z grą, w której jak najszybciej trzeba znaleźć pary takich samych owoców ukrytych pod tabliczkami czekolady. Każdy banner pozwala też odpowiedzieć na pytanie: „Co według Ciebie jest najfajniejsze w owocowych duetach?”. Najlepsi gracze i autorzy najciekawszych odpowiedzi otrzymają nagrody, m.in. iPady i zestawy czekolad Owocowe Duety.
Akcja ma na celu podkreślenie unikalnej cechy czekolad z serii Owocowe Duety: dwóch owocowych smaków w jednej tabliczce, ale oddzielnych kostkach. Kampania reklamuje też nowe smaki tych czekolad: pomarańczę i mango oraz żurawinę i brzoskwinię. Działania są skierowane do osób w wieku 25-35 lat szukających różnorodności w słodyczach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna Artegence, a za planowanie i zakup mediów – Zed Digital, dział internetowy domu mediowego ZenithOptimedia Group.












