„Przymierz się do lata” - rabaty za selfie i Edyta Herbuś w kampanii Top Secret

Zaczęła się letnia kampania reklamowa odzieży Top Secret (produkowanej przez firmę Redan) prowadzona w internecie, sklepach i prasie. W akcji, przygotowanej przez agencję MOSQI.TO, wykorzystywany jest wizerunek Edyty Herbuś.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na facebookowej aplikacji, z której można pobrać grafiki (letnie gadżety i dodatki, takie jak m.in. kapelusz, okulary, koszyk), skomponować własne zdjęcie, opublikować je na Facebooku. Jeśli pokaże się taki wpis sprzedawcy, otrzyma się 25 proc. rabatu na ubrania z nowej kolekcji Top Secret.

Ponadto w przymierzalniach w salonach Top Secret można sobie zrobić selfie, zamieścić je na Facebooku, polubić fanpage marki - i wtedy również otrzymuje się rabat.

grafika

Akcja potrwa do 10 maja. Wspierają ją reklamy w internecie i punktach sprzedaży, a także w magazynie „Flesz”, gdzie letnie stylizacje prezentuje Edyta Herbuś.

grafika

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja MOSQI.TO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu