W spocie Zalando.pl mężczyzna wracający do domu zastaje swoją partnerkę przymierzającą ubrania i buty w otoczeniu mnóstwa pudełek pochodzących z tego sklepu. Kobieta od razu uspokaja mężczyznę, tłumacząc, że dostawa i zwrot są zawsze za darmo, co podsumowuje hasło „Przymierz, to nic nie kosztuje”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/6-mln-polskich-internautow-w-e-sklepach-odziezowych-na-czele-zalando-bonprix-i-deichmann-analiza ##
Reklama prezentuje nowy design opakowań, w których wysyłane są przedmioty kupione na Zalando.pl. Na zewnętrznej stronie paczek wprowadzono elementy monochromatyczne, a we wnętrzu znajdują się cytaty mające inspirować klientów do dalszych zakupów.
Spot w najbliższych tygodniach będzie emitowany w wielu kanałach telewizyjnych, m.in. kobiecych stacjach tematycznych.

W czerwcu br. Zalando.pl odwiedziło 1,71 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











