Psia rodzina wzrusza i bawi widzów w reklamach Subaru (wideo)

W serii spotów tworzących nową kampanię marki Subaru psia rodzina Barkleyów do złudzenia przypomina ludzi, a sfilmowane w reklamach sytuacje potrafią zarówno chwycić za serce, jak i rozbawić widza.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Rodzina Barkleyów, którą tworzą psia mama, tata oraz gromadka szczeniaków nie pojawia się po raz pierwszy w reklamach Subaru. Pomysł pokazania przygód psów przypominających ludzi został wykorzystany już wcześniej w kampanii tej marki ze stycznia 2014 r.

Teraz Barkleyowie powrócili w serii pięciu nowych spotów. W najdłuższym z nich zmęczony po całym dniu pracy tata - pies ostrożnie prowadzi samochód poprzez ciemne ulice z miłością i troską kontrolując w lusterku spokój swojego śpiącego dziecka. Nastrojowa reklama budzi ciepłe uczucia, a sugestywna psia mimika chwyta widza za serce. Przy okazji okazuje się, że jedynym sposobem na uśpienie siedzącego w foteliku i przypiętego pasami szczeniaka jest... jazda autem. Nie ma więc innego wyjścia niż ciągła podróż do czasu, aż mały się wyśpi.

W kolejnych filmikach rodzina Barkleyów przeżywa zabawne przygody. Nie może dogadać się z nawigacją i zdalnym asystentem, bo nikt nie rozumie psiego języka, a po wyjściu na wieczorną kolację i powrocie przed restaurację okazuje się, że auto zostało przejęte przez kota. Jest też spot, w którym psia mama powraca od fryzjera z koszmarną fryzurą, a w ostatnim z filmików gęsty deszcz padający na szybę auta i pracowicie usuwany przez automatyczne wycieraczki okazuje się sprawką śliniącego się na potęgę buldoga prowadzącego inny samochód.

Kampania Subaru z psią rodziną, przygotowana przez agencję Carmichael Lynch ruszy podczas transmisji z tegorocznego finału Super Bowl 7 lutego, Subaru jest jednym z oficjalnych sponsorów tego wydarzenia. Firma podkreśla w komunikacie, że specjalnie uczyniła psy bohaterami swojej kampanii, bowiem z badań wynika, że ponad połowa właścicieli aut marki Subaru ma w domu psa, a liczba ta wzrosła o 49 proc. między 2008 a 2013 r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/neste-colgate-doritos-turbo-tax-i-wix-z-pierwszymi-zwiastunami-reklam-na-super-bowl-2016-wideo ##

Poza tym reklamy, w których główną rolę grają psy cieszą się dużą popularnością wśród odbiorców. Przykładem może być spot „Puppy Love” Budweisera, który w 2014 r. okazał się najchętniej oglądaną w internecie reklamą towarzyszącą transmisji z finału ligi NFL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"