Spot z kampanii pokazuje, jak chłopiec na zebrze podróżuje po Afryce, gdzie spotyka polskich wczasowiczów odpoczywających na safari. Chłopiec i zebra tłumaczą im, że zamiast jeść lokalne słodycze powinni spróbować Ptasiego Mleczka.
To kolejna odsłona kampanii reklamowej Wedla prowadzonej od dwóch miesięcy pod hasłem „Poczuj dziecięco radość”, opartej na grafice chłopca jadącego na zebrze pochodzącej z przedwojennej reklamy Wedla.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cookie-czekolada-wedel-cyber-marian-chrupie-w-kampanii ##
Kampania Ptasiego Mleczka obejmuje też serię żartobliwych spotów pokazujących różne sposoby jedzenia tych słodyczy. Promuje to internetowy konkurs, w którym należy przesłać wideo przedstawiające oryginalny sposób jedzenie Ptasiego Mleczka. Konkurs potrwa do 9 listopada.

Za obsługę marketingową Wedla odpowiadają agencje PZL (strategia i kreacja kampanii), J (aktywności w internecie) i 24/7 Communication (aktywności PR) oraz dom mediowy OMD (planowanie i zakup mediów).











