Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) są obcokrajowych. W spotach pokazują, jak obgryzają kawałki Ptasiego Mleczka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)

W spotach z kampanii występują kobiety z Danii i Japonii oraz mężczyzna z USA. Wszyscy w nieco zabawny sposób - nawiązujący do obyczajów i elementów charakterystycznych dla tych krajów - pokazują, w jaki sposób obgryzają i jedzą kawałki Ptasiego Mleczka.

 

Poprzednią kampanię reklamową Ptasiego Mleczka realizowano wiosną br., była oparta na loterii pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj”.

 

Nowa kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet (serwisy VoD).

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Geometry Global (należąca do Grupy Ogilvy w Polsce), za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za komunikację korporacyjną, produktową i CSR - agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji