Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) są obcokrajowych. W spotach pokazują, jak obgryzają kawałki Ptasiego Mleczka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Obcokrajowcy w spotach Ptasiego Mleczka pokazują, jak je obgryzają (wideo)

W spotach z kampanii występują kobiety z Danii i Japonii oraz mężczyzna z USA. Wszyscy w nieco zabawny sposób - nawiązujący do obyczajów i elementów charakterystycznych dla tych krajów - pokazują, w jaki sposób obgryzają i jedzą kawałki Ptasiego Mleczka.

 

Poprzednią kampanię reklamową Ptasiego Mleczka realizowano wiosną br., była oparta na loterii pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj”.

 

Nowa kampania obejmuje telewizję, kina oraz internet (serwisy VoD).

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Geometry Global (należąca do Grupy Ogilvy w Polsce), za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za komunikację korporacyjną, produktową i CSR - agencja Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+