Public Dialog, Maurent PR, Hill+Knowlton Strategies, Icon Strategies z nagrodami na Sabre Awads EMEA. MSL Agencją Roku w regionie CEE

Trzy projekty z Polski wygrały w swoich kategoriach w międzynarodowym konkursie Sabre Awads EMEA. Statuetki trafiły do Public Dialog, Maurent PR, Icon Strategies oraz Hill+Knowlton Strategies Poland. Organizowany przez PRovoke Media Sabre EMEA w tegorocznej edycji otrzymał aż 760 indywidualnych kampanii, co łącznie dało 2200 zgłoszeń.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna gala Sabre Awards odbyła się w Frankfurcie. Zwycięskimi projektami z Polski okazały się:

1. Kategoria Issue Management: “To nie rury były przyczyną awarii na Czajce”- Amiblu, Public Dialog, Maurent PR

2. Kategoria Real Estate: "Polskie Miasta Przyszłości 2050”- Saint-Gobain Group, Icon Strategies

3. Kategoria Pharmaceutical RX: “Powrót z depresji”- Janssen Poland , Hill Knowlton Strategies Poland

MSL regionalną agencją roku

MSL dostała nagrodę CEE Consultancies of the Year dla najlepszej agencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.  

- To nagroda dla całej społeczności MSL w regionie CEE, która codziennie tworzy silne kampanie i dba o wizerunek naszych Klientów. Dziękujemy z całego serca. To dla nas niezwykle ważne wyróżnienie i ogromny zaszczyt, możliwy dzięki ciężkiej pracy lokalnych zespołów na poszczególnych rynkach i wielkiemu wsparciu jakie otrzymujemy w Grupie Publicis – powiedział Sebastian Stępak, CEO CEE w agencji MSL.

 ##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alicja-wysocka-switala-jury-ipra-golden-world-awards-2023 ##

Wyróżnienia powędrowały także do prowadzących biura w Polsce Weber Shandwick (Healthcare Consultancies of the Year),   Rud Pedersen (Public Affairs Consultancies of the Year).

Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. 

W tegorocznej edycji Sabre EMEA Awards w finale konkursu znalazło się 10 kampanii z Polski. Przygotowały je Hill+Knowlton Strategies Poland, Clue PR, MSL, Icon Strategies, MJCC, Komunikacja Plus, Public Dialog, Maurent PR, El Padre.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online