PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Szustow. Kultura i Komunikacja pracuje dla ASP Katowice
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane
Akcja wyborcza #milionpowodow podbija internet. „Świetny dobór celebrytów”
Gwiazdy wspierają kandydatów na prezydenta. "Mogą stracić część fanów"
Węc PR: awansowali Kamil Świstowski, Piotr Szarwark oraz Kinga Patecka
Good Division pracuje dla PSG Polska
Agencja Neuron z 2,1 mln zł wpływów, wynik netto 76 tys. zł w górę
Good One PR dla Wenon
Brand Bridge dla Wine of Moldova
Grupa Artystyczna Teraz Poliż klientem iPublicity
ConTrust Communication obsłuży projekt "Trzeźwo myślę" Carlsberg Polska
XX Kongres PR o biznesie odpowiedzialnym społecznie
Paweł Sikora rozstał się z Grupą Mokate
Alert Media Communications i Partner of Promotion odchodzą z ZFPR. „Mamy dość postępującej implozji standardów”
1,6 mln podpisów poparcia Rafała Trzaskowskiego. „To manifestacja siły, ale może też mobilizować elektorat Andrzeja Dudy”
„Silny prezydent, wspólna Polska” - hasło wyborcze Rafała Trzaskowskiego podobne do sloganu Lecha Kaczyńskiego z 2005 r.