WPP łączy agencje BCW i Hill & Knowlton w Burson

Koncern reklamowy WPP połączy globalne agencje doradztwa komunikacyjnego BCW oraz Hill & Knowlton w jedną markę Burson.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach połączenia Corey duBrowa, obecnie na czele BCW, został mianowany globalnym CEO Burson. AnnaMaria DeSalva, obecnie globalna prezes i CEO Hill & Knowlton, obejmie rolę CEO Burson.  

- Połączenie Hill & Knowlton i BCW jest niezwykle synergiczne, tworzy czołowego partnera dla liderów biznesu, którzy koncentrują się na rozwoju komercyjnym, zarządzaniu ryzykiem i kapitale reputacyjnym - powiedziała AnnaMaria DeSalva.

DeSalva i duBrowa razem będą nadzorować strategię agencji, obszar obsługi klienta i prace zespołów. Burson rozpocznie działalność 1 lipca 2024 r., a jej branding zostanie zaprezentowany jeszcze w tym roku, przypuszczalnie na festiwalu reklamowym we francuskim Cannes.

Hill & Knowlton zmienia się w Burson

Zmiana obejmie wszystkie rynki, na których działają obecnie BCW i Hill & Knowlton. Prawdopodobnie więc już 1 lipca polski oddział Hill & Knowlton, kierowany przez Grzegorza Szczepańskiego, zmieni nazwę na Burson. - To niewątpliwie dobry dzień dla branży public relations - ocenił Grzegorz Szczepański.

Nowo powstała agencja Burson będzie zatrudniać ponad 6000 pracowników na 43 rynkach na całym świecie. Jej nazwa to hołd dla zmarłego Harolda Bursona, pioniera i twórcy nowoczesnego pojęcia public relations i komunikacji strategicznej.

Agencja Burson  będzie obsługiwać ponad połowę klientów z listy Fortune 100 w zakresie PR korporacyjego i public affairs.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo