PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Personal PR dla debiutującego w Polsce startupu Tennders
Solski Communications: 19 proc. więcej przychodów, ponad milion zł na dywidendę
Kneipp rozszerza współpracę z first aid communication team
Aleksander Rosa szefem komunikacji korporacyjnej i public affairs w Pyszne.pl
Wioleta Witczak-Smolnik dyrektor zarządzającą Świeża Bazylia PR
Jak politycy radzą sobie w sieci? "Mentzena w internecie lubią. Tusk sięgnął po kluczowe słowa"
Wzrosły wpływy MSL Group, prawie 4 mln zł zysku
Były rzecznik MSZ Łukasz Jasina poprowadzi podcast w TVP
PARP w jednym przetargu wybiera agencję PR i dom mediowy
K+PR wzmacnia wrocławski dział komunikacji korporacyjnej
Rzecznik prasowy Siemianowic Śląskich walczy z chorobą, ruszyła zbiórka na jego leczenie
Pierwsza sobota wakacji z konwencjami wszystkich partii. "Znów widać duopol na scenie politycznej"
Joachim Brudziński szefem sztabu PiS
Rezygnuje szef sztabu PiS. „Potrzebny ktoś, za kim stanie się murem”
Too Good To Go przedłuża współpracę z Flywheel PR
Clue PR wygrała przetarg Netto Polska
Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"
Rafineria Gdańska nie wybrała agencji PR, postępowanie bez rozstrzygnięcia
Najwięcej lobbystów w Unii Europejskiej jest zarejestrowanych w Belgii, Niemczech i Francji. 30 ma Google
Orlen wydał 410 mln zł na marketing i PR. W górę koszty doradców i prawników
Tomasz Lis ujawnił nagranie Andrzeja Seweryna o „przypier....aniu Trumpom, Kaczyńskim”. „Bawi mnie ten oburz”
Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz pokieruje kampanią partii Szymona Hołowni
Joanna Dziwisińska w zespole Mediahub
PSPR i SAPR protestują przeciw zasadom w przetargu WWF Polska. Pełna strategia za darmo
38Content Communication pracuje dla Spedimo
Palikot i Wojewódzki wnieśli sprzeciw do wyroku nakazowego, chcą sprostowań
Komunikacja Plus zmienia się w K+Group i integruje kompetencje
Traficar dalej z Walk PR
"Bambik" podbija internet. Językoznawcy wskazują zaskakujące źródła słowa
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w przetargu wybiera ITBC Communication
Havas PR Warsaw dla firmy technologicznej LeverX
Big Picture wygrywa przetarg marki Tubądzin