PARP w jednym przetargu wybiera agencję PR i dom mediowy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ruszyła z przetargiem, w którym wybiera agencję do obsługi public relations oraz dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybranymi firmami chce pracować przez dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. pisanie tekstów na podstawie materiałów oraz wytycznych przekazanych przez PARP, wysyłka informacji prasowych i komunikatów do mediów, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR. Agencja ta będzie także odpowiadać za obsługę PR np. wydarzeń/konferencji prasowych. Zajmie się również zarządzaniem kryzysowym. Budżet na tę część przetargu wynosi 492,8 tys. zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 2 lata.

Druga część przetargu dotyczy pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i na portalach internetowych, czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Wybrana w tej części agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i prowadzeniem dwóch rocznych mediaplanów oraz 4 aktualizacji mediaplanu w ciągu okresu realizacji zamówienia, zakupem powierzchni reklamowej w prasie, w tym sporadycznie w prasie zagranicznej, na portalach internetowych o tematyce np. gospodarczej, zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych, w stacjach telewizyjnych. Będzie też odpowiadać za nawiązanie współpracy (w tym rekomendowanie i/lub negocjowanie warunków współpracy) z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami) w celu realizacji działań np. informacyjnych/promocyjnych PARP. Budżet dla tej części przetargu wynosi 2,26 mln zł netto (bez VAT). Umowa też zostanie zawarta na 2 lata.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 7 sierpnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa