Publicis Groupe przejmuje Profitero z analityką e-commerce

Koncern marketingowy Publicis Groupe kupił firmę Profitero, oferującą w modelu SaaS platformę do analizy danych w e-commerce. Przejęta spółka, zatrudniająca ok. 300 pracowników, będzie działać jako osobny podmiot ze swoim dotychczasowym kierownictwem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Platforma oferowana przez Profitero pomaga klientom analizować i optymalizować ich sprzedaż, marketing i działania operacyjne (optymalizować treści, zwiększać wyniki wyszukiwania organicznego, porównywać ceny z konkurencją, monitorować dostępność produktu i śledzić oceny i recenzje klientów) w ponad 700 serwisach e-commerce’owych dostępnych w przeszło 50 krajach. Monitoring firmy obejmuje 70 mln produktów od 4 tys. marek.

Publicis Groupe podkreśla, że po przejęciu Profitero uzyska dostęp do zasobów umożliwiających rozwój swojej bazy analitycznej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/opuszczenie-rosji-kosztowalo-publicis-groupe-87-mln-euro,7170001262205057a ##

- Dzięki dodaniu Profitero do naszych istniejących zasobów, mamy teraz wyjątkową pozycję w czterech kluczowych filarach, które po połączeniu, pomogą naszym klientom osiągnąć właściwy udział w wykładniczym wzroście sprzedaży online - podkreśla Arthur Sadoun, szef Publicis Groupe.

- Z nami nasi klienci będą mogli lepiej niż ktokolwiek inny zrozumieć ludzi i sposób, w jaki dokonują zakupów - za sprawą Epsilona; zoptymalizować katalog produktów online - dzięki Profitero oraz zmaksymalizować wydatki online u detalistów - dzięki CitrusAd i skali Publicis Media. Ponadto będą mogli dostarczać swoim konsumentom unikalne i kreatywne doświadczenia, dzięki platformom wspieranym przez wiedzę inżynieryjną Publicis Sapient. Cieszę się, że mogę powitać Sarah, Bryana i ich wybitny zespół ekspertów w rodzinie Publicis - wylicza.

Profitero będzie dalej funkcjonować jako osobna spółka, zarządzana przez CEO Bryana Wienera i prezes Sarah Hofstetter. Wiener będzie raportował bezpośrednio do Arthura Sadouna.

- To najlepsze połączenie obu światów, ponieważ zachowujemy naszego ducha przedsiębiorczości jako organizacja oparta na produktach, a jednocześnie korzystamy z różnorodnych możliwości i skali działania Publicis Groupe. Przyniesie to natychmiastową wartość naszym klientom i pracownikom, dzięki zwiększonym inwestycjom w produkty i technologie, wprowadzeniu nowych mediów i możliwości aktywacji treści oraz wykorzystaniu globalnego potencjału Grupy w celu wspierania naszego dalszego rozwoju – przekonuje Bryan Wiener.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie