Publicis, JWT i Opus B także w przetargu Leżajska

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę reklamową ATL piwa Leżajsk zaprosiła trzy kolejne agencje: Publicis, JWT i Opus B. O budżet nadal starają się PZL i Ogilvy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Grupa Żywiec nie informuje, dlaczego zdecydowała się wysłać brief na obsługę ATL piwa Leżajsk trzem nowym agencjom. Wiadomo, że wszystkie pięć agencji ma przedstawić swoje pomysły na komunikację marki już w najbliższych tygodniach. Browar chce bowiem zacząć współpracę z wybraną agencją jeszcze w październiku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"