Publicis Le Pont stawia na sztuczną inteligencje. Zespół powiększy się o 200 osób

Barbara Grabiwoda, chief strategy officer Publicis Le Pont, pokieruje zespołem zajmującym się integracją rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w działaniach commerce’owych, a Roy Bar-Adon będzie zarządzał centrum Generative AI w obszarze produkcji treści marketingowych. Jednocześnie polski zespół Publicis Le Pont powiększy się w najbliższym czasie o 200 osób.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Le Pont stawia na sztuczną inteligencje. Zespół powiększy się o 200 osób
Barbara Grabiwoda, Roy Bar-Adon

Publicis Le Pont, to należąca do Publicis Groupe CEE, działająca od dwóch lat w Polsce, Czechach i na Węgrzech, wirtualna platforma zajmująca się tworzeniem kompleksowych rozwiązań cyfrowych dla globalnych i regionalnych klientów.

Obecnie Publicis Le Pont inwestuje w rozwój nowych kompetencji, które pozwolą lepiej i szybciej wykorzystać możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja pod postacią Generative AI oraz zastosowanie automatyzacji, do tworzenia treści przeznaczonych do e-commerce. Jednocześnie polski oddział Publicis Le Pont planuje w najbliższym czasie zatrudnić kolejnych 200 ekspertów w takich obszarach jak między innymi commerce i produkcja.

- Pojawienie się wraz z czwartą rewolucją przemysłową sztucznej inteligencji (AI) wymaga całkowicie nowych kompetencji. Aby zapewnić sobie wiodącą rolę w tym zakresie, a szczególnie w rozwoju automatyzacji sprzedaży z wykorzystaniem najnowszych technologii AI, Publicis Le Pont tworzy eksperckie zespoły, których zadaniem będzie wykorzystanie rozwiązań opartych o AI w procesie tworzenia treści pisanych i wizualnych – mówi Konrad Dorabialski, Co-CEO Publicis Le Pont – Chcemy  kontynuować wzrost i umacniać się na pozycji lidera na arenie międzynarodowej, dlatego dynamicznie rozwijamy naszą organizację. Obecnie baza międzynarodowych klientów Publicis Le Pont znacznie się powiększa, w związku z czym planujemy zatrudnić 200 dodatkowych talentów do naszego zespołu w Polsce. Kiedy ten plan dojdzie do skutku, będziemy mieli jeden z najbardziej zróżnicowanych kulturowo, międzynarodowych zespołów w regionie, a ja głęboko wierzę, że różnorodność jest kluczowym katalizatorem kreatywności i innowacyjnego myślenia, na którym nam bardzo zależy - dodał.

Barbara Grabiwoda, chief strategy officer w Publicis Le Pont, pokieruje zespołem AI Commerce jako program lead, w ścisłej współpracy z Pawłem Piątkiem, commerce delivery officerem, który będzie pełnił funkcję operational lead. Dodatkowo w zespole pracować będą również eksperci z dużym dorobkiem naukowym i doświadczeniem w wykorzystaniu technologii semantycznych i tworzeniu architektury AI.

- Naszym zdaniem, w najbliższym czasie, sztuczna inteligencja całkowicie przedefiniuje obraz rynku commerce. Jako Publicis Groupe i Publicis Le Pont chcemy być liderami tej zmiany. Koncentrujemy się więc na testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań we współpracy z naszymi progresywnie myślącymi klientami. Jako lider programu, skupiam się na globalnych i wewnętrznych szkoleniach Open AI oraz na wyposażeniu nas w umiejętności i wiedzę, które są konieczne do nawigowania wśród meandrów prawnych i przepisów związanych z prawami autorskimi. W perspektywie długoterminowej chcemy, aby portfolio naszych usług było napędzane przez sztuczną inteligencję (AI) przy równoczesnym przestrzeganiu standardów etycznych i zasad zrównoważonego rozwoju. – mówi Barbara Grabiwoda.

Nowy zespół w Budapeszcie

Jednocześnie Creative Content Hub Publicis Le Pont w Budapeszcie, powołał do życia zespół Generative AI Center, która skupi się na tworzeniu visuali, treści oraz insightów. Na czele Generative AI Center stanął pokieruje Roy Bar-Adon, a w jego skład weszli również Eric Rainsberry (jako creative lead), János Szabó (jako product lead) oraz Lev Kvichko (jako gen AI engineer). Obok codziennych obowiązków, będą oni ściśle współpracować z partnerami klientów oraz startupami działającymi w obszarze Gen AI. Zespół zostanie wzmocniony kompetencjami AI Prompt Engineer oraz AI Prompt Visual Artist.

- Wiemy już, że dzięki Gen AI nasz zespół jest w stanie dostarczać klientom efekty nieporównywalnie lepsze od  dotychczasowych. Jesteśmy teraz w stanie tworzyć doświadczenia konsumentów (CX) i użytkowników (UX) dla każdego brandu dziesięć razy szybciej i lepiej koncentrować się na odbiorcy niż to kiedykolwiek było to możliwe. To wszystko sprawia, że treści, które tworzymy, charakteryzuje większa immersyjność, produktywność, a także wywierają one znacznie większy wpływ niż moglibyśmy to sobie kiedykolwiek wyobrazić. Uwalniamy potencjał, który jeszcze niedawno (i mówię tu w kategorii miesięcy, nie lat), był nie do uwolnienia. Zbudowaliśmy zespół pionierów w tej dziedzinie i jesteśmy partnerem wiodących w sektorze startupów, aby dostarczać wartość i rozwiązywać ważne potrzeby biznesowe – dodaje Roy Bar-Adon, Generative AI Lead w Publicis Le Pont.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów