Łączna wartość nowo pozyskanych przez Publicis Media budżetów mediowych netto (z uwzględnieniem strat i utrzymanych klientów) wyniosła 6,34 miliarda dolarów.
Do największych wygranych Publicis Media należały: Coca-Cola Co. (budżet na Amerykę Północną wart 835 mln dolarów) oraz globalne budżety marek takich, jak Barilla, Dropbox, Goodyear, LinkedIn, Mars, PayPal i Santander.
Na drugim miejscu uplasowała się grupa IPG Mediabrands z wynikiem 1,48 mld dolarów, napędzanym głównie silnymi wynikami w USA. Omnicom Media Group zamknęła pierwszą trójkę z wynikiem 1,16 mld dolarów, m.in. dzięki skonsolidowanemu przetargowi Kimberly-Clark (obejmującemu wiele rynków, z wyłączeniem Ameryki Północnej).
Dentsu i Havas zajęły odpowiednio czwarte i piąte miejsce, a na szóstym miejscu znalazła się grupa WPP, która — jak podkreśla COMvergence — była jedyną z tzw. "Wielkiej Szóstki", która zanotowała ujemny bilans w wysokości -2,27 mld dolarów. Jedną z głównych strat WPP była przegrana w przetargu Coca-Coli, wygranym przez Publicis.

Agencyjnie wygrywa Initiative
Najlepszą agencją okazała się Initiative (IPG) z wynikiem 1,4 mld dolarów, m.in. dzięki wygranym budżetom Paramount i Anthropic.
Na drugim miejscu znalazła się Spark Foundry (Publicis), a na trzecim - Zenith (również Publicis).

Łączna wartość przetargów (globalnie) w I połowie 2025 roku wyniosła 17,6 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku.
USA stanowiły 45 proc. całkowitych globalnych budżetów objętych przeglądem, a Chiny - kolejne 11 proc.
Instytut COMvergence przeanalizował prawie 1 840 przetargów mediowych w 49 krajach. 61 proc. przetargów stanowiły przeglądy lokalne, a pozostałe to przeglądy globalne i międzynarodowe.
Agencje niezależne zdobyły 2,98 mld dolarów z całkowitej puli budżetów przetargowych. Wśród największych wygranych znalazła się agencja Horizon Media z dwoma dużymi sukcesami: Spectrum (800 mln dolarów) i Peloton (225 mln dolarów).











