Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Agencja Publicis Worldwide Poland wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”. W jego centrum jest "ciekawość", która wyznacza kurs agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Publicis Worldwide Poland wprowadza nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”.Filarem zmiany jest fundamentalna wartość agencji – ciekawość, która ma pobudzać  kreatywność i napędzać jej działania, motywować do zadawania trudnych pytań i „łączenia kropek”, inspirować do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i kreatywnych odpowiedzi.

- Jesteśmy przekonani, że "ciekawość" może mieć znaczący wpływ na wzrost biznesu, niezależnie od jego obecnej skali, bo pozwala spojrzeć na wyzwania biznesowe z bardzo różnych perspektyw. Dzięki ciekawości razem z naszymi Klientami rozwijamy ich marki i na tysiąc sposobów wykorzystujemy nasze zdolności do tworzenia nieoczywistych rozwiązań – używamy do tego autorskich narzędzi i metod pracy oraz nowych technologii inspirowanych pogłębioną interpretacją danych” – powiedziała Dagmara Gadomska, dyrektorka generalna Publicis Worldwide Poland.

Nowa identyfikacja wizualna Publicis Worldwide Poland

Nowemu pozycjonowaniu agencji towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, osadzona w popularnych trendach w designie. Łączy dwie palety kolorystyczne, ciepłych barw symbolizujących energię, emocje i witalność oraz chłodnych barw reprezentujących technologię i analitykę danych. Obie palety w połączeniu tworzą zaskakujący i mocny duet. Kluczowymi elementami identyfikacji są: sygnet z literą „P” z logo Publicis, dynamiczne, wielowymiarowe i adaptacyjne kształty oraz rotujący claim: "Curiosity creates growth/brands/relationships/business i results".

-  Działamy na rynku od lat, czas opowiedzieć o sobie coś nowego. Postawiliśmy wszystkie karty na "ciekawość" - wartość, z którą się identyfikujemy i która napędza nasze działania. Jesteśmy gotowi wspierać nietuzinkowych ludzi, odkrywać nowe trendy, kreatywnie używać nowych technologii i tworzyć niezapomniane doświadczenia. Zapraszamy wszystkich na naszą nową, bardzo „dopaminową” stronę internetową oraz do kontaktu z ciekawym nowych wyzwań zespołem. Stwórzmy razem coś naprawdę ciekawego - powiedziała Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer w Publicis Worldwide Poland.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"