Akcja inspirowana jest serialem „Mustang: Duch wolności”, który nadawany jest w ramach „Puls Kids”.
Zabawa trwa od 8 czerwca do 5 lipca na stronie pulskids.pl/konkursy/mustang-wyzwania, na której publikowane są pomysły na szereg zadań do wykonania w domu. Co tydzień do wygrania są nagrody rzeczowe.
„Puls Kids” jest nowym wielogodzinnym pasmem dla dzieci i ich rodziców, którego ofertę programową tworzą animacje. Pasmo wystartowało - zastępując „Junior TV”- w poniedziałek, 9 marca 2020 roku. Jego średnia widownia do 11 maja br. wyniosła 158 tys. osób, co przełożyło się na 2,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym w grupie 4+. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stacja w tym paśmie - emitując wówczas „Junior TV” - zyskała 41 tys. widzów (34,50 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pasmo „Puls Kids” ogląda 56 tys. widzów (2,09 proc. udziału). W tym ujęciu wzrost AMR wyniósł 24,66 proc.
Duży wzrost oglądalności - wynoszący 53,28 proc. - pasmo odnotowało wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat, czyli grupie docelowej „Puls Kids”. W tym ujęciu stacja miała 70 tys. widzów, co dało jej 12,70 proc. udziału.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rodzinny-interes-serial-trzeci-sezon-tv-puls-kiedy-emisja-opinie-start-zdjec,7170528374670977a ##











