„Puls Biznesu” od 16 lat dostarcza biznesowe newsy i wartościowe artykuły również w internetowym wydaniu. Przebudowa www.pb.pl wynika z wagi serwisu w portfolio Grupy Bonnier i jest jednym z etapów planowej digitalizacji mediów papierowych i wprowadzenia systemu płatnych treści w serwisie. Zamiast modelu freemium wdrożony zostanie tzw. paywall metryczny. Darmowa liczba tekstów zostanie ograniczona, a zamiast skróconych artykułów, czytelnicy znajdą na portalu wyczerpujące treści i analizy. Wersja online zawierać będzie wszystko to, co wydanie papierowe oraz dodatkowe treści i materiały dedykowane tylko online, m.in. tweety ważnych ludzi dla polskiej gospodarki, wykresy, cytaty i tabele.
– Podczas 20 lat działalności w Polsce udowodniliśmy, że nie boimy się trudnych wyzwań — tak było w 1996 r., gdy od zera zbudowaliśmy redakcję i w styczniu 1997 r. wydaliśmy pierwszy numer papierowego „Pulsu Biznesu”, tak było w 2001 r., gdy uruchamiając Pb.pl byliśmy w gronie pionierów portali ekonomicznych. Czas na kolejny odważny krok – postawienie na płatne treści w Internecie – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska. – Jesteśmy przekonani, że w sieci jest miejsce na medium dostarczające wiarygodnych i rzetelnych informacji, będące źródłem wiedzy i inspiracji dla przedsiębiorców. Wierzymy, że czytelnicy poszukujący wysokiej jakości treści są gotowi za nie płacić – dodaje.

W prenumeracie cyfrowej zostały wprowadzone dwa nowe produkty: subskrypcja Basic (79zł/mc) i Premium (129zł/mc). Subskrypcja Basic zawiera nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”, milion archiwalnych artykułów, aplikację na smartfony i tablety oraz powiadomienia i newslettery. Subskrypcja Premium zawiera dodatkowo: wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00, dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes oraz rabaty na szkolenia i konferencje.
Serwis Pb.pl zyskał nową, bardziej funkcjonalną szatę graficzną. Zmienił się układ prezentacji treści na stronie głównej – oprócz newsów można łatwo znaleźć informacje ważne dla prowadzących firmę, inwestorów czy poszukujących innowacji. Wyeksponowane zostały treści cieszące się dużą popularnością wśród czytelników – informacje dnia, kursy walut i najpopularniejszych spółek oraz newsy biznesowe podane w lżejszej formie w dziale „Po godzinach”. Strony artykułów w nowym serwisie zbudowane są w sposób ułatwiający czytelnikowi nawigację i korzystanie z powiązanych tematycznie treści.

Do dyspozycji czytelników jest wiele użytecznych funkcji, m.in. schowek na teksty, system rekomendacji polecanych artykułów, czy opcja personalizacji strony, a dzięki zastosowaniu technologii HTTPS i RWD czytanie jest bezpieczne i wygodne na każdym urządzeniu.
– Pb.pl to dużo więcej niż tylko gazeta w Internecie — oprócz informacji publikujemy również specjalistyczne raporty branżowe, udostępniamy serwis wiedzy prawnej Lex Biznes. By w pełni z tego korzystać, wystarczy wykupić subskrypcję – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pb.pl. – Będzie nam miło, jeśli w ten sposób wesprzecie naszą misję. Obiecujemy być dla Was źródłem właściwych decyzji. Bądźcie z nami tak, jak Wam wygodnie – w papierze i Internecie – dodaje Nawacki.
Zobacz jak wygląda nowy Puls Biznesu: http://wideo.pb.pl/wydarzenia/4123/puls-biznesu-w-nowej-odslonie-zobacz-nowy-serwis/?a=1

Zobacz jak wygląda codzienna praca redakcji: http://wideo.pb.pl/wydarzenia/4120/puls-biznesu-codziennie/?a=1
Serwis www.pb.pl miesięcznie czyta ponad pół miliona użytkowników, generując 5 mln odsłon. Jest najbardziej angażującym serwisem ekonomicznym w polskim Internecie. Użytkownicy spędzają na nim średnio aż 34 min (Gemius/PBI Biznes Finanse Prawo 11/2016). Serwis codziennie dostarcza ponad 160 artykułów na temat finansów i gospodarki. Połowa z nich to autorskie treści i komentarze.
dostarczył

infoWire.pl











