'Puls raport' o nowej porze ma lepsze udziały

Po przeniesieniu głównego wydania programu informacyjnego "Pulsraport" z 19:30 na 18:30, dziennik ma mniej widzów, ale poprawiłswoje udziały w rynku w stosunku do zeszłego miesiąca.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Siedem pierwszych wydań "Puls raportu" emitowanych o 18.30obejrzało w TV Puls średnio 49 tys. widzów - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Średni udział stacji w rynku w czasie nadawania dziennikaukształtował się na poziomie 0,54 proc. (0,59 proc. w grupie 16-49)i były nieco wyższy od tego, który notował "Puls raport" w kwietniubr., gdy był jeszcze pokazywany o 19.30. Wtedy program miał 0,45proc. udziału (0,50 proc. w 16-49), a oglądało go średnio 57 tys.widzów.

Dwa razy większą popularnością niż główne wydania dziennika TVPuls cieszą się wydania wieczorne emitowane w dni powszednie o22.00, a w weekendy o 22.30. W zeszłym tygodniu przyciągnęły oneprzed ekrany średnio 126 tys. widzów, dając stacji 1,06 proc.udziału w rynku (0,80 proc. w 16-49).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu