Pulsujące plakaty promują Coca-Colę Zero

Pulsujące plakaty zamontowane na citylightach AMS promują nowąCoca-Colę Zero. Niestandardowa kampania, która potrwa przez całypaździernik, poprzedza premierę nowego filmu z serii o przygodachJamesa Bonda.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

W kampanii Coca-Coli Zero, która wystartowała 1 października,wykorzystano 400 citylightów AMS. Na stu nośnikach zamontowanoplakaty wykorzystujące nowoczesną technologię druku polegającą naelektroluminescencji. Na plakatach znajdują się diody, którepulsują światłem, zmieniając odcień na bardziej intensywny iprzykuwając w ten sposób uwagę animacją.

Niestandardową kampanię Coke Zero zobaczą mieszkańcy Warszawy,Poznania, Trójmiasta i aglomeracji śląskiej.

Kreację niestandardowej kampanii przygotował Publicis, zastrategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowyStarcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów