Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”

Pod hasłem „Go Wild” ruszyła kampania wizerunkowa marki sportowej Puma.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Puma z największą w dziejach marki kampanią wizerunkową „Go Wild”
fot. materiały prasowe

Nowa kampania Puma to historia biegaczy z prawdziwego życia. W spocie „Go Wild” nie zobaczymy gwiazd sportu, lecz tych, którzy wstają o świcie, biegną ze swoimi psami, łączą sport z rolą mamy, czy po prostu cieszą się wspólnymi treningami w grupie.

Kampania „Go Wild” ruszyła 20 marca i obejmuje media cyfrowe, reklamę zewnętrzną, kino, PR, media społecznościowe, akcje w sklepach oraz aktywacje z udziałem influencerów i sportowców.

Media do kampanii zaplanowała i kupiła agencja mediowa Havas Media. Za działania PR odpowiada agencja TEAL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów