PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Michał Gołębiewski menadżerem ds. komunikacji w 7R
Michał Gołębiewski menadżerem ds. komunikacji w 7R
Polski sektor mediów i rozrywki w przyszłym roku będzie wart ponad 10 mld dol.  Wzrost napędza OTT
Polski sektor mediów i rozrywki w przyszłym roku będzie wart ponad 10 mld dol. Wzrost napędza OTT
PwC zatrudni w Polsce 5 tys. osób i zainwestuje 100 mln dolarów
PwC zatrudni w Polsce 5 tys. osób i zainwestuje 100 mln dolarów
Rośnie rynek e-handlu. 43 proc. Polaków chce wydać na zakupy online więcej niż w ubiegłym roku
Prezesi firm optymistycznie o biznesie po pandemii
PwC: e-handel w Polsce będzie rósł, w 2026 roku osiągnie 162 mld zł
Przychody właścicieli centrów handlowych mniejsze nawet o 35 proc.
W pandemii rosną straty czasopism i gazet, zyskują platformy OTT. Rynek mediów skurczył się o 5,4 proc.
W pandemii rosną straty czasopism i gazet, zyskują platformy OTT. Rynek mediów skurczył się o 5,4 proc.
Smakowita reklamowana w oparciu o nową strategię komunikacji (wideo)
Polska awansowała w rankingu PwC Youth Employment Index
Wzrostowy trend tradycyjnej telewizji przechodzi do historii? "Decyduje jakość oferty”
W 2019 roku wydatki na reklamy w podcastach przekroczą miliard dolarów. Format jest coraz atrakcyjniejszy i dojrzały
PwC z kampanią rekrutacyjną „People Story”
Alessandro Beda dyrektorem handlowym sklepów Biedronka
Polska w pierwszej dziesiątce rankingu PwC "Women in Work Index 2019"
Polska w pierwszej dziesiątce rankingu PwC "Women in Work Index 2019"
Na zakazie handlu w niedziele tracą najemcy sklepów, centra logistyczne i magazyny
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa
Polski rynek mediów i rozrywki do 2022 będzie wart 13,4 mld dol. Przyszłością platformy OTT i reklama internetowa
Spółki PwC w Polsce rosły w tempie 17 proc. rocznie
Spółki PwC w Polsce rosły w tempie 17 proc. rocznie
Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
Artur Jastrzębski: z PWC Polska do Publicis Media
4 na 10 Polaków opłaca zakupy za pomocą płatności mobilnych
244 przejęcia na rynku media&telecom w USA tylko w pierwszym kwartale tego roku
244 przejęcia na rynku media&telecom w USA tylko w pierwszym kwartale tego roku
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
Polskie firmy wydają niecałe 5 proc. budżetu na rozwój digitalu, choć prawie połowa wierzy, że to trafna inwestycja
Niemal trzy czwarte pracowników nie widzi zagrożenia w digitalizacji rynku pracy
Niemal trzy czwarte pracowników nie widzi zagrożenia w digitalizacji rynku pracy
W 2021 roku polski rynek mediów i rozrywki będzie wart 11,5 miliarda dolarów
Sześciu nowych partnerów w PwC
Sześciu nowych partnerów w PwC
Marta Marczak i Adam Rusiecki w zespole doradztwa strategii marki PwC
Marta Marczak i Adam Rusiecki w zespole doradztwa strategii marki PwC
Anna Streżyńska: pracujemy nad likwidacją barier dla rozwoju technologii mobilnych
Anna Streżyńska: pracujemy nad likwidacją barier dla rozwoju technologii mobilnych
Michał Kreczmar, Alessandro Beda i Radosław Korczyński dyrektorami ds. transformacji cyfrowej w PwC
Michał Kreczmar, Alessandro Beda i Radosław Korczyński dyrektorami ds. transformacji cyfrowej w PwC
W 2020 r. media i rozrywka w Polsce warte 10,8 mld dol. W dół prasa i płatna telewizja, w górę gry i wideo w internecie (raport)
Startup Collider - nowy program PwC dla start-upów z Europy Środkowo-Wschodniej
PwC przejmuje grupę Outbox, chce rozwijać technologie e-commerce’owe i mobilne
Katarzyna Urbańska wicedyrektorem ds. usług finansowych w PwC
Katarzyna Urbańska wicedyrektorem ds. usług finansowych w PwC