Pyszne.pl pozostawi zamówienie pod drzwiami odbiorcy. Odpowiedź na koronawirusa

Platforma Pyszne.pl oferująca zamawianie i dostarczanie posiłków w związku z epidemią koronawirusa wprowadza bezkontaktową dostawę obejmującą wszystkie restauracje w serwisie. Kurierzy dostarczający zamówienia będą pozostawiać torbę z jedzeniem pod drzwiami odbiorcy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Pyszne.pl pozostawi zamówienie pod drzwiami odbiorcy. Odpowiedź na koronawirusa

Nowy rodzaj groźnego koronawirusa oznaczonego przez organizację WHO nazwą Covid-19 wykryto w Chinach pod koniec grudnia 2019 r. W ciągu kilku tygodni wywołał on epidemię, której centrum stanowi chińskie miasto Wuhan.

Według statystyk z czwartku wieczorem na całym świecie zanotowano ponad 127 tys. przypadków zainfekowania koronawirusem, zaś 4718 osób poniosło śmierć w związku z Covid-19. Przypadki zarażenia koronawirusem pojawiły się także w Polsce, w czwartek potwierdzono obecność w naszym kraju 51 zainfekowanych osób, jedna z chorych zmarła.

Dostawa pod drzwi

Platforma Pyszne.pl poinformowała, że jako środek ostrożności w odpowiedzi na rozprzestrzenianie się koronawirusa od piątku świadczyć będzie dostawę pozwalającą uniknąć kontaktu fizycznego. Obejmie ona wszystkie restauracje w serwisie.

Dostawcy są instruowani, aby dzwonić do drzwi klientów i zostawiać torbę z jedzeniem przed drzwiami. Rozwiązanie to będzie zastosowane we wszystkich krajach europejskich gdzie działa Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl.

Szkolenia z koronawirusa

Pyszne.pl informuje, że w ciągu ostatnich tygodni przekazało instrukcje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa wszystkim pracownikom i dostawcom, a członkowie personelu zostali specjalnie przeszkoleni w zakresie prawidłowych środków zapobiegawczych, a także w zakresie zgłaszania potencjalnie ryzykownych sytuacji.

Firma dystrybuuje również urządzenia higieniczne wśród kurierów realizujących dostawy własne Pyszne.pl – w tym antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk. Ponadto Pyszne.pl współpracuje z restauracjami partnerskimi, aby zapewnić przestrzeganie wszystkich zalecanych środków bezpieczeństwa i higieny pracy w interesie klientów, pracowników i dostawców.

Pyszne.pl ujawniło także, że od momentu pojawienia się w Polsce pierwszych przypadków infekcji koronawirusem platforma nie zanotowała znaczących zmian w liczbie zamówień.

Platforma Pyszne.pl w I połowie 2019 roku odnotowała wzrost wartości zamówień na poziomie 41 procent. Obecnie aplikacja jest dostępna w 12 miastach w Polsce, zaś w ciągu pierwszych 6 miesięcy ub.r. użytkownicy złożyli w niej ponad 7 mln zamówień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]