Pyszne.pl pozostawi zamówienie pod drzwiami odbiorcy. Odpowiedź na koronawirusa

Platforma Pyszne.pl oferująca zamawianie i dostarczanie posiłków w związku z epidemią koronawirusa wprowadza bezkontaktową dostawę obejmującą wszystkie restauracje w serwisie. Kurierzy dostarczający zamówienia będą pozostawiać torbę z jedzeniem pod drzwiami odbiorcy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Pyszne.pl pozostawi zamówienie pod drzwiami odbiorcy. Odpowiedź na koronawirusa

Nowy rodzaj groźnego koronawirusa oznaczonego przez organizację WHO nazwą Covid-19 wykryto w Chinach pod koniec grudnia 2019 r. W ciągu kilku tygodni wywołał on epidemię, której centrum stanowi chińskie miasto Wuhan.

Według statystyk z czwartku wieczorem na całym świecie zanotowano ponad 127 tys. przypadków zainfekowania koronawirusem, zaś 4718 osób poniosło śmierć w związku z Covid-19. Przypadki zarażenia koronawirusem pojawiły się także w Polsce, w czwartek potwierdzono obecność w naszym kraju 51 zainfekowanych osób, jedna z chorych zmarła.

Dostawa pod drzwi

Platforma Pyszne.pl poinformowała, że jako środek ostrożności w odpowiedzi na rozprzestrzenianie się koronawirusa od piątku świadczyć będzie dostawę pozwalającą uniknąć kontaktu fizycznego. Obejmie ona wszystkie restauracje w serwisie.

Dostawcy są instruowani, aby dzwonić do drzwi klientów i zostawiać torbę z jedzeniem przed drzwiami. Rozwiązanie to będzie zastosowane we wszystkich krajach europejskich gdzie działa Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl.

Szkolenia z koronawirusa

Pyszne.pl informuje, że w ciągu ostatnich tygodni przekazało instrukcje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa wszystkim pracownikom i dostawcom, a członkowie personelu zostali specjalnie przeszkoleni w zakresie prawidłowych środków zapobiegawczych, a także w zakresie zgłaszania potencjalnie ryzykownych sytuacji.

Firma dystrybuuje również urządzenia higieniczne wśród kurierów realizujących dostawy własne Pyszne.pl – w tym antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk. Ponadto Pyszne.pl współpracuje z restauracjami partnerskimi, aby zapewnić przestrzeganie wszystkich zalecanych środków bezpieczeństwa i higieny pracy w interesie klientów, pracowników i dostawców.

Pyszne.pl ujawniło także, że od momentu pojawienia się w Polsce pierwszych przypadków infekcji koronawirusem platforma nie zanotowała znaczących zmian w liczbie zamówień.

Platforma Pyszne.pl w I połowie 2019 roku odnotowała wzrost wartości zamówień na poziomie 41 procent. Obecnie aplikacja jest dostępna w 12 miastach w Polsce, zaś w ciągu pierwszych 6 miesięcy ub.r. użytkownicy złożyli w niej ponad 7 mln zamówień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele