PZPN bez managera ds. sponsoringu

Z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pożegnał się manager ds. sponsoringu, Paweł Łakomski. Funkcję tę pełnił od wiosny ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZPN bez managera ds. sponsoringu
Paweł Łakomski, fot. LinkedIn

Paweł Łakomski do PZPN dołączył w kwietniu ub.r. obejmując stanowisko managera ds. sponsoringu. P_rzez ten czas zrealizował kilka projektów i uczestniczył w zawarciu kilku umów sponsorskich, m.in. z takimi markami, jak Staropolanka, TCL, Toyota Carolina Car Company oraz Lancerto.  
 

Przed dołączeniem do PZPN, Paweł Łakomski pracował w Polskim Związku Koszykówki - przez 3 lata był tam rzecznikiem prasowym reprezentacji Polski. Równolegle pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji i PR w Polskiej Lidze Koszykówki. 

Wcześniej był PR&social media managerem w Energy Events oraz PR managerem w Asseco Gdynia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji