Nowy szef marketingu PZU. Wraca do firmy po 4 latach

Paweł Wróbel objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych w firmie ubezpieczeniowej PZU. Wraca do spółki po 4 latach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy szef marketingu PZU. Wraca do firmy po 4 latach

Na stanowisku tym Paweł Wróbel odpowiada za obszary marketingu, sponsoringu, prewencji, komunikacji korporacyjnej, wizerunku marki. 

Był już związany z Grupą PZU w latach 2017-2020 jako dyrektor ds. wsparcia sprzedaży korporacyjnej PZU. Pracował również m.in. jako dyrektor zarządzający ds. marketingu i PR w Poczcie Polskiej i Ubezpieczeniach Pocztowych, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej oraz rzecznik prasowy Grupy Generali w Polsce, a także rzecznik prasowy mBanku. Ostatnio, od kwietnia 2022 roku pełnił funkcję corporate connections communications director w firmie CorporateConnections.

Przypomnijmy: pod koniec lutego z PZU odszedł - za porozumieniem stron - dyrektor departamentu marketingu Michał Lutostański. Funkcję tę pełnił od 2020 roku. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji