Leo Burnett Warszawa i Focus Media Group będą odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych.
Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100 proc. w warunkach pracy zdalnej.
- Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego. Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty - mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sigma-bis-przejmuje-od-carata-obsluge-mediowa-pzu,7170468290242177a ##
Firmy nie podają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
Dotychczas główną agencją obsługującą Grupę PZU była Red8 Advertising. Pod koniec 2017 roku Red8 Advertising, Focus Media Group i VMLY&R Poland wygrały przetarg na obsługę reklamową. Umowę podpisano wtedy na trzy lata.












