PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia

„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem firma ubezpieczeniowa PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia

PZU zachęca do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie oraz bliskim ochrony życia i zdrowia. Ubezpieczyciel oferuje podstawowe ubezpieczenia, do których można dokupić ubezpieczenia dodatkowe, np. na wypadek ciężkich chorób, leczenia szpitalnego czy utraty sprawności w życiu codziennym.

– Kampania indywidualnych ubezpieczeń na życie „A co, jeśli…?” jest naturalną kontynuacją działań komunikacyjnych, którymi od połowy sierpnia promowaliśmy naszą kompleksową ofertę. W najbliższych tygodniach będziemy skupiać uwagę Polaków na korzyściach płynących z indywidualnych ubezpieczeń na życie, pokazując, że nasze produkty są dopasowane do potrzeb różnych grup, na różnych etapach życia – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.

Kampania promująca indywidualne ubezpieczenia na życie PZU potrwa do 10 listopada. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spot 15-sekundowy), w kanale  digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji