Quebonafide promuje nową platformę komunikacyjną Żywca "Cho na Ż"

Raper Quebonafide w ramach promocji marki Żywiec obejmuje stanowisko młodszego specjalisty ds. Ż, na którym będzie wdrażał strategię promocyjną, zachęcając do "Cho na Ż".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Quebonafide promuje nową platformę komunikacyjną Żywca "Cho na Ż"

Wszystko zaczęło się od wiralowego ogłoszenia o pracę, w którym Żywiec poszukiwał młodszego specjalisty ds. Ż. Odpowiedział na nie "Jakub z Ciechanowa", czyli popularny raper Quebonafide.  

W ramach objętych obowiązków artysta będzie odpowiadał za nową linię bezalkoholowych piw smakowych Żywca: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Grejpfruż z nutą Acai 0,0% oraz Żywiec Tropikaż z nutą Imbiru 0,0%.

Nowy młodszy specjalista ds. Ż w ramach swoich obowiązków wyruszy w Polskę, relacje znajda się w mediach społecznościowych rapera oraz w kanałach marki Żywiec.

"Cho na Ż" to nowa platforma komunikacyjna Żywca. Poprzednio przez osiem pięć lat działania reklamowe piwa Żywiec były oparte na koncesji kreatywnej „Chce się na Ż”, stworzonej przez agencję Ogilvy&Mather. Zeszłoroczna kampania stanowiła ilustrację sloganu: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów