Rada Programowa RemaDays 2005 już działa

W dniu 30 listopada 2004r. w Warszawie została powołana Rada Programowa Kongresu przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy REMADAYS 2005

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dziewięcioosobowym składzie znaleźli się przedstawiciele świata nauki i czołowi praktycy najważniejszych sektorów branży - mediów, PR, reklamy oraz badań rynkowych.

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się w dniach 22-24 marca 2005r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI będą imprezą o charakterze konferencyjno-wystawienniczym. Uczestnictwo w imprezie zapowiedzieli przedstawiciele firm działających we wszystkich sektorach branży marketingu, tj. media, agencje ATL i BTL, domy mediowe, instytuty badania rynku i opinii, agencje PR, firmy reklamy zewnętrznej, biura organizacji wydarzeń specjalnych, agencje reklamy interaktywnej, wydawcy marketingowych baz danych, agencje fotograficzne, producenci artykułów reklamowych, opakowań i systemów wystawienniczych, etc. Głównym organizatorem imprezy jest wydawnictwo GJC Inter Media Sp. z o.o.

Kongres przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 jest inicjatywą, która ma na celu stworzenie platformy integracji i wymiany doświadczeń całego polskiego świata marketingu. Po raz pierwszy w historii, w jednym miejscu i czasie, spotkają się najważniejsi teoretycy i praktycy wszystkich sektorów tej branży. Program trzydniowego Kongresu obejmie wykłady, seminaria i panele dyskusyjne omawiające problematykę komunikacji marketingowej w ujęciu globalnym. Głównym celem spotkań będzie ukazanie przenikania się i wzajemnych zależności poszczególnych obszarów aktywności marketingowej.

Do udziału w pracach Rady Programowej Kongresu zostali zaproszeni wybitni przedstawiciele poszczególnych dyscyplin komunikacji, reprezentujący czołowe firmy, organizacje branżowe i życie naukowe. Do ich zadań należeć będzie określenie tematyki wystąpień, skonstruowanie spójnego planu konferencji i zaproszenie najbardziej prestiżowych uczestników. Rada zajmie się również pomocą i doradztwem wystawcom w kwestiach przygotowania prezentacji w części konferencyjnej RemaDays 2005.

Na czas trwania imprezy zostanie otwarte Biuro Rady Programowej, które będzie odpowiadać za logistykę, wydawnictwa kongresu, a także organizację przedsięwzięć dodatkowych, takich jak medialna kanapa czy kongresowy hyde park.

Aktualny skład rady przedstawia się następująco:

1. Jakub Bierzyński - OMD Poland;2. Bartłomiej Gola - Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego;3. Paweł Kastory - Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych;4. Krzysztof Kruszewski - SMG/KRC Millward Brown;5. prof. Ryszard Ławniczak - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP;6. Sebastian Łuczak - Pekao S.A.;7. Paweł Trochimiuk - Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations;8. dr Dariusz Tworzydło - Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;9. Marek Wróbel (sekretarz rady) - Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

- Jestem pewien, że wiedza i doświadczenie członków rady będą dla nas ogromnym wsparciem w organizacji imprezy. Z drugiej strony, jako doświadczeni eksperci, przygotują merytoryczny program kongresu, tak, by obejmował najważniejsze problemy współczesnego marketingu oraz jego poszczególnych obszarów. Dzięki temu Remadays 2005 stanie się ważnym, prestiżowym i kontynuowanym w kolejnych latach wydarzeniem - mówi Sławomir Giefing, Prezes Zarządu GJC Inter Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"