Radio 357 ruszyło ze sprzedażą gadżetów. „To także forma wsparcia rozgłośni”

Internetowa rozgłośnia Radio 357 ruszyła z nową strefa zakupową: Gadżety 357. W ofercie na razie są m.in. kubki czy torby z logo rozgłośni, ale ma ona być ciągle rozwijana. - To odpowiedź na postulaty słuchaczy. I kolejna forma wspierania radia, obok tej podstawowej, czyli wpłat od patronów - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Gąsiorowski, koordynujący rozwój oferty zakupowej Radia 357.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

W strefie zakupów Radia 357 z początku była tylko kawa i Box 357. Pierwszy pojawił się właśnie Box, czyli limitowane oferty, dostępne krótko i tylko w przedsprzedaży. Nieco później dołączyła do niego Kawa 357, czyli stała możliwość zamówienia sobie kawowej mieszanki, skomponowanej pod okiem Marka Niedźwieckiego i Krystiana Hanke.

- Teraz uruchomiliśmy nowość: Gadżety 357. To odpowiedź na bardzo liczne postulaty naszych słuchaczy, by oprócz niespodzianek w Boxie była także możliwość stałych zakupów radiowych gadżetów i pamiątek – komentuje Michał Gąsiorowski, koordynujący rozwój oferty zakupowej Radia 357.

grafika

Jakie gadżety Radia 357 można już kupić?

Radiowcy na start przygotowali gadżety najczęściej wymieniane w mailach i komentarzach: koszulki, kubki, torby, smycze i skarpetki. - Ale asortyment będziemy rozbudowywali, odświeżali - będzie się tu dużo działo, więc warto zaglądać regularnie. Pomysłów na kolejne przedmioty mamy od naszych patronów długą listę i będziemy z niej czerpali inspiracje – zapewnia Gąsiorowski.

Każdy zakup kawy, przedmiotu z Box 357, a teraz gadżetów - to także forma wsparcia Radia 357, wyjaśniają radiowcy. - Tą podstawową pozostają oczywiście regularne wpłaty od naszych patronów i do nich namawiamy w pierwszej kolejności. To miesięczne subskrypcje stanowią fundament dla naszego działania i rozwoju - bez emisji bloków reklamowych. Każde dodatkowe wsparcie jest jednak także cenne - mówi Paweł Sołtys, kierujący pracami zarządu Radia 357.

Oferta zakupowa Radia 357 zyskała teraz także nową zakładkę na stronie: "Zakupy". Niebawem także, jak się dowiadujemy, pojawi się ona także w menu aplikacji radia. Na start do każdego zamówienia zespół Radia 357 dodaje zestaw radiowych naklejek.

grafika

W końcu kwietnia br. Radio 357 opublikowało wyniki ankiety, badającej preferencje i oczekiwania względem stacji. Okazało się, że 84 procent badanych słucha radia w trakcie pracy, 71 proc. podczas prac domowych, zaś 34 proc. podczas aktywności. Aż 76 proc. ankietowanych słucha rozgłośni codziennie, 21 proc. słucha kilka razy w tygodniu, zaś dwa proc. – kilka razy w miesiącu.

Radio 357 wspiera obecnie ponad 50 tys. patronów, którzy miesięcznie wpłacają na nie 917 tys. zł. Stacja do marca zebrała w sumie ponad 21 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"