Radio 357 odkrywa karty na jesień. Więcej wywiadów i zagranicy

W jesiennej ramówce Radia 357 pojawią się m.in. cykl wywiadów "Grasz o swoje" Michała Olszańskiego i Tomasza Gorazdowskiego, serwisy ekonomiczne oraz "Ultrafiolet" Noviki. Będą też relacje z wyprawy rowerowej przez Amerykę Południową i Konkursu Chopinowskiego.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Radio 357 odkrywa karty na jesień. Więcej wywiadów i zagranicy
Mikrofon Radia 357, fot. Dariusz Kawka

Na grupie facebookowej dla patronów Radia 357 zapowiedziano, że w cyklu "Grasz o swoje" Michał Olszański i Tomasz Gorazdowski będą rozmawiać ze sportowcami i artystami "o ich porażkach, wątpliwościach, kontuzjach, presji i o tym, co się dzieje, kiedy reflektory gasną i zostaje tylko człowiek". Nie podano, kiedy będą emitowane te wywiady.

Serwisy informacyjne dotyczące tematyki ekonomiczno-biznesowej będą prowadzili Paweł Sołtys (od startu rozgłośni do końca ub.r. jej szef) i Jarosław Sroka.

Na antenie Radia 357 będą też "Dzienniki rowerowe" czyli relacje z największej rowerowej sztafety przez Amerykę Południową, z udziałem ponad 120 Polaków. Celem projektu, inspirowanego dokonaniami polskich podróżników takich jak Tony Halik czy Arkady Fiedler, jest pokazanie tamtejszych realiów życia, problemów lokalnych społeczności oraz zagrożeń dla unikalnej przyrody.

W październiku rozgłośnia będzie relacjonować Konkurs Chopinowski. Zapowiada, że przedstawi "kulisy tego niezwykłego wydarzenia – od historycznych początków, przez spektakularne sukcesy i kontrowersje, aż po wyzwania, jakie stoją przed współczesnymi pianistami".

Do Radia 357 wraca, o czym już informowaliśmy, Kuba Benedyczak, poprzednio związany z TVP Info i radiową Trójką. W internetowej rozgłośni będzie raz w tygodniu prowadził (na zmianę z Michałem Żakowskim i Adrianem Bąkiem) cykl "Daleki Zasięg" oraz dołączy do gospodarzy audycji "Placu na Rozdrożu".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie