W paśmie „BIS up” od najbliższego poniedziałku pojawi się pięć nowych cykli: „Skąd się biorą piosenki?” – w których autorzy będą opowiadać o kulisach powstania utworów, „Bomba informacyjna” – poświęcona ciekawostkom naukowo-technicznym, „Cyber świat” – wypełniony wiadomościami o nowych technologiach, „Co każdy wiedzieć powinien” – czyli słownik pojęć oraz „Świat od kuchni” – pokaże zaplecze powstawania teledysków, dań w restauracji i wielu innych prozaicznych rzeczy.
„Zależy mi na tym, aby i w formie i w treści odejść od banału, nudziarstwa i oczywistości. Każdy dźwięk musi mieć charakter, być atrakcyjny i dynamiczny. Zamierzam to osiągnąć poprzez wprowadzenie bogatej oprawy dźwiękowej, czyli efektów i muzyki. Mam aspirację by moja redakcja spełniała rolę mini teatrzyku” – mówi Magda Jethon.

Jednym z głównych założeń Radia BIS jest edukacja – „Prowadzona w sposób atrakcyjny dla młodego słuchacza” – podkreśla Adam Fijałkowski z-ca dyrektora BIS-ki. Nowe cykle południowego pasma na pewno spełnią to zadanie.
Prowadzącym „BIS up” pozostanie Mariusz Rokos. Modyfikacje pasma są ostatnimi zmianami programowymi przed letnią ramówką wprowadzonymi przez nową dyrekcję Radia BIS.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku Listopad-styczeń 2007Listopad-styczeń 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,60%21,00%Radio Zet19,40%18,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%15,00%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%5,90%Radio Maryja2,00%2,70%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,50%Bis Polskie Radio0,40%0,40%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%0,70%Radio Wawa0,90%1,10%Radio TOK FM0,80%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,40%8,20%Audytorium [17]5,40%5,50%Grupa AGORA [28]3,80%3,80%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.











