Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spot będzie można oglądać w głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) oraz w kanałach tematycznych Polsatu i TVNu, a także w kanałach tematycznych Grupy ZPR Media (ESKA TV, FOKUS TV).
Emitowany będzie też w internecie w serwisach YouTube, Facebook, Player, Ipla, tvp.pl, Spotify, w portalach Onet, WP, Interia oraz w serwisach Grupy ZPR Media, a także w sieci kin Multikino, Cinema City i Helios.
Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom MediaVest Group Polska. Kreację spotu przygotowała agencja Mimo VR. W spocie wykorzystano piosenkę DNCE „Cake by the Ocean”.
W ramach kampanii do 11 września na antenie stacji przeprowadzony zostanie konkurs. Dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku odbiorcy będą mogli zamieszczać swoje filmiki reklamowe, na których pokażą, gdzie i jak się bawią, słuchając Radia ESKA.












