We wtorek przedstawiliśmy najnowsze dane słuchalności na podstawie badania Radio Track SMG/KRC. Wynika z nich liderem pozostaje RMF FM, choć zmniejsza się przewaga krakowskiej stacji nad drugim Radiem Zet. Dzisiaj dzięki TSMH, przedstawiamy szczegółowe informacje. Z pełnych danych wynika, że kampania Radia Plus "Łagodne przeboje" przynosi pozytywne efekty. Słuchalność stacji w porównaniu z ostatnim okresem wzrosła o ponad 10%. Kolejny miesiąc z rzędu traci Radio Maryja.
Udział w rynkumarzec - maj 2003Luty - kwiecień 2003RMF FM23,79%24,34%Radio ZET18,88%18,16%PR 115,77%16,06%PR 35,75%5,62%ZPR4,74%4,71%AGORA4,64%4,61%Radio Maryja2,92%3,06%Plus 1,52%1,38%Ad Point 1,50%1,43%Radio WAWA1,39%1,38%PR 20,82%0,87%Multimedia 0,53%0,56%Radiostacja0,45%0,41%PR Bis0,20%0,17%
UDZIAŁ W RYNKU – 15-39III-V'03Radio RMF FM30,21%Radio ZET23,77%ZPR [23]6,86%AGORA [26]5,23%Polskie Radio Program 35,17%Polskie Radio Program 14,60%ad point [9]2,08%Plus [26]1,79%












