Udział RMF FM pod względem słuchania wśród kadry zarządzającej (dyrektorzy, prezesi i kierownicy) w okresie od sierpnia do października 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 28,9 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 1,5 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Wiceliderem było Radio ZET z udziałem na poziomie 13 proc., po wzroście o 1,8 pkt. proc. - największym w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyksztalcenie-wyzsze-rmf-fm-zet-tok-fm-rmf-maxx-kto-slucha-jedynka-trojka,7169743138027137a ##
Podium uzupełnia Antyradio, które awansowało z czwartej lokaty - wzrost o 0,6 pkt. proc. do 7,6 proc.
Na szóste miejsce awansowała Trójka - wzrost z 3,1 proc. do 4.1 proc.

Złote Przeboje najbardziej w dół
Z kolei największy spadek odnotowało Radio Złote Przeboje, którego udział w analizowanej fali wśród kadry zarządzającej wyniósł 2,9 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej strata wyniosła 1,9 pkt. proc.











