Jak wynika z wrześniowych danych Expert Monitor - RMF i Radio Zet miały we wrześniu prawie identyczne przychody z reklam.
Warto również podkreślić, że cztery stacje Radia Eska znajdują się w pierwszej dziesiątce rozgłośni o najwyższych na rynku wpływach z reklam. Liderem wśród stacji lokalnych niezmiennie pozostaje Eska Warszawa.
Stacja radiowaWrzesień 04 (mln zł)RMF FM24,33Radio Zet24,16Program I PR4,23Program III PR3,09Eska Warszawa2,44Radio Pogoda(W-wa)1,95Eska Wrocław2,00Eska Łódź1,57Eska Poznań1,39Radio WAWa1,38
Źródło: Expert Monitor, dane cennikowe bez autopromocji
Udział radia jako medium w rynku reklamowym wyniósł we wrześniu br. 8,22 proc. , co daje 91,26 mln zł.
Natomiast udział Grupy Radiowej Time (Radio Eska i Gold FM) w przychodach z reklam wpływających do wszystkich stacji radiowych w Polsce wyniósł 14,85 proc. Taki wynik daje jej pozycję lidera wśród grup radiowych pod względem wpływów z reklam.

Wyższy niż Grupa Time udział w rynku reklamowym notują jedynie Eurozet (Radio Zet i Radiostacja) - 27,6 proc. i RMF FM - 27,4 proc.











