Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie październik-grudzień 2003 udział RMF wyniósł 23,56 i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,08%. Tymczasem spory wzrost słuchalności zanotowało Radio Zet z 18,99% do poziomu 19,91% i jest do najlepszy wynik Zetki od kilkunastu miesięcy. "Wzrost słuchalności to zarówno efekt konsekwentnego programowania Radia ZET jak i spójnej kampanii promocyjnej pod hasłem Radio ZET - Tylko Wielkie Przeboje, której kolejny etap właśnie rozpoczęliśmy" - mówi Robert Kozyra, prezes Radia ZET. "Z badań wiemy, że nasza muzyka jest najwyżej oceniana nie tylko przez naszych słuchaczy. Radio ZET jest również najczęściej cytowaną stacją, wygrywając w tej kategorii nie tylko ze wszystkimi stacjami radiowymi, ale także telewizyjnymi" - dodaje prezes Kozyra. Swoje wyniki poprawia również radiowa "Trójka" (wzrost z 5,41% do 5,56%) a sporo traci Program Pierwszy PR (spadek z 16,04% do 15,35%) Najnowsze dane pokazują również spadkową tendencję sieci radiowej Plus. Na przeciwnym biegunie Radio Maryja oraz sieć radiowa spółki Agora.

udział 15+IX-XI 2003X-XII 2003Radio RMF FM23,56%23,48%Radio ZET18,99%19,91%Polskie Radio Program 116,04%15,35%Polskie Radio Program 35,41%5,56%ZPR [25]4,98%4,97%Agora [27]4,46%4,61%Radio Maryja2,49%2,67%Plus [21]1,71%1,59%Ad point [9]1,20%1,24%Radio WAWA0,79%0,77%RADIOSTACJA0,56%0,68%Polskie Radio Program 20,61%0,62%Polskie Radio Bis0,22%0,26%zasięg 15+IX-XI 2003X-XII 2003Radio RMF FM28,27%27,83%Radio ZET24,33%24,95%Polskie Radio Program 116,83%16,80%ZPR [25]6,61%6,81%Polskie Radio Program 36,60%6,75%Agora [27]6,48%6,38%Radio Maryja4,31%4,59%Plus [21]2,70%2,48%Ad point [9]1,86%1,81%Polskie Radio Program 21,32%1,29%Radio WAWA1,35%1,28%RADIOSTACJA0,88%1,02%Polskie Radio Bis0,43%0,51%Fale: Październik 2003 : Grudzień 2003 (wielkość: 23 117) Wrzesień 2003 : Listopad 2003 (wielkość: 23 062)Grupy celowe: Wszyscy respondenci: Wielkość (nie ważona): 30 017 672











