Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie listopad-styczeń 2004 udział RMF wyniósł 22,7% i w stosunku do poprzednia badania oznacza to spadek o 0,78%. Tymczasem spory wzrost słuchalności zanotowało Radio Zet z 19,91% do poziomu 20,8%. Jest do najlepszy wynik Zetki w historii.
"Stałe wzrosty wskaźników słuchalności Radia Zet to przede wszystkim efekt spójnej strategii i jej bardzo konsekwentnej realizacji, również w naszej kampanii promocyjnej pod hasłem Radio ZET - Tylko Wielkie Przeboje" - mówi Robert Kozyra, prezes Radia ZET.
"Z badań wiemy, że nasza muzyka jest najwyżej oceniana nie tylko przez naszych słuchaczy. Radio ZET jest również najczęściej cytowaną stacją, wygrywając w tej kategorii nie tylko ze wszystkimi stacjami radiowymi, ale także telewizyjnymi" - dodaje prezes Kozyra.

Swoje wyniki poprawia również radiowa "Jedynka" (wzrost z 15,35% do 15,8%) a sporo traci Program Trzeci PR (spadek z 5,56% do 5,2%)
Tymczasem, jak wynika z tych samych danych, RMF FM umacnia pozycję wśród osób w wieku 25-39 lat do których adresuje swój program. Udział RMF FM w rynku słuchalności w tej grupie wzrósł z 29,4% w okresie VIII-X 2003 do 30,4% w ostatnich trzech miesiącach IX 2003-I 2004 roku.
- Jest to wynik konsekwentnej programacji anteny oraz skutecznej promocji - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.











