W okresie lipiec-wrzesień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC. Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,0 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 2 punkty proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,6 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,5 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,2 proc. (wzrost o 0,3 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,4 punktu proc.).
Udział w rynku słuchalności lipiec 2005 : wrzesień 2005lipiec 2006 : wrzesień 2006Stacje ogólnopolskieRMF FM23,00%21,00%Radio Zet16,50%18,60%Jedynka 15,20%14,70%Trójka 5,90%6,20%Radio Maryja2,20%1,80%Dwójka 0,50%0,60%Biska0,50%0,60%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,80%0,80%Radio Wawa0,80%0,90% TOK FM0,60%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [44]8,50%8,60%Audytorium 17 [17]5,30%5,20%Grupa AGORA [27]4,50%4,10%Grupa AD.POINT [11]1,50%1,80%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych












