Drożeją reklamy w stacjach Eurozetu

Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym w Radiu ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego są - według nadawcy - odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Drożeją reklamy w stacjach Eurozetu

Nowe ceny będą dotyczyć m.in. pakietów Audio ZET Boost (+3,0 proc.) i Audio ZET (+2,5 proc.), a także Radia ZET (+3,6 proc.). Obejmą pasma od poniedziałku do piątku między godziną 6:00 a 20:00.

– Zmiany są efektem olbrzymiego zainteresowania klientów przestrzenią reklamową w naszych stacjach radiowych. Według danych Kantar Media rok do roku cennikowe wydatki na reklamę w Grupie Eurozet wzrosły o ponad 21 proc., podczas gdy średni wzrost rynku w 2024 roku wyniósł ponad 8 proc., a naszej krakowskiej konkurencji - niecałe 5 proc. – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Eurozet tłumaczy, że wysoka dynamika wzrostu przychodów jest skorelowana z dobrymi wynikami słuchalności. Miniony rok przyniósł wzrost zasięgu dziennego stacji radiowych Grupy Eurozet. Szczególnie jest to zauważalne w grupach docelowych najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców, czyli np. wśród osób aktywnych zawodowo mieszkających w większych miastach. I tak: zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w skład pakietu Audio ZET Boost w grupie wiekowej 25-59, miasta 50 tys.+, wzrósł o 3,6 proc. rok do roku, co przekłada się na dotarcie do niemal 34 proc. odbiorców Radio Track), a Radio ZET osiągnęło wzrost zasięgu dziennego o 13,7 proc., docierając do niemal 15 proc. słuchaczy w tej samej grupie demograficznej.

Grupa Eurozet to kolejny nadawca, który w ostatnim czasie podnosi ceny reklam. Od stycznia nowe stawki obowiązują w stacjach Grupy RMF oraz w rozgłośniach Polskiego Radia i Audytorium17

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"