Radio ZET z wakacyjną zabawą „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” (wideo)

Radio ZET wystartowało z wakacyjną zabawą „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”, w ramach której słuchacze mogą wygrać samochód osobowy i vouchery na paliwo.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Radio ZET z wakacyjną zabawą „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” (wideo)

Aby wziąć udział w akcji, należy odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Radio ZET jest nr 1 w Twoim samochodzie?” i podać numer rejestracyjny swojego auta. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie radiozet.pl.

Fragmenty numerów rejestracyjnych pojazdów autorów najciekawszych odpowiedzi zostaną podane na antenie. Od chwili zaprezentowania pełnego numeru uczestnik konkursu będzie miał pół godziny na dodzwonienie się do stacji. Jeśli mu się to uda, otrzyma voucher o wartości 1 tys. zł na paliwo.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/aloha-chillizet-chalupy,7169642754537601a ##

Niezależnie, osoby, które odpowiedzą na dodatkowe pytanie konkursowe, mają szansę na wejście do wielkiego finału. Dwóch uczestników zmierzy się w pojedynku antenowym, w którym nagrodą główną będzie samochód marki Honda, a drugą nagrodą - voucher na paliwo o wartości 10 tys. zł. Konkurs potrwa do końca wakacji.

„Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” wspiera kampania obejmująca ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, a także nośniki reklamy OOH w przestrzeniach miejskich, media własne i media społecznościowe.

Za planowanie i zakup czasu telewizyjnego odpowiadał Zenith. Planowaniem pozostałych mediów zajął się dział komunikacji i social mediów Grupy Eurozet.

- W komunikacji korzystamy ze sprawdzonego spotu, który został doceniony przez konsumentów w niezależnym konkursie organizowanym przez firmę badawczą Kantar. Ukazuje nie tylko DNA stacji, czyli muzykę, której najczęściej słuchamy w samochodzie, ale też oddaje wakacyjny klimat zabawy i pozytywnej energii. Radio ZET jest dla każdego. Towarzyszy nam zawsze i wszędzie. Z takim przekazem chcemy trafić do naszych odbiorców - komentuje Katarzyna Piecuch, dyrektor działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/z-noselem-przez-polske-radio-zet-nagrody,7169643576559745a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online