W okresie maj-lipiec 2005 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC.
W porównaniu do poprzedniego badania (kwiecień-czerwiec 2005) RMF FM zanotowało wzrost o około 0,3%.
Na drugim miejscu jest Radio Zet, która zanotowało najgorszy wynik od kilkunastu miesięcy. Udział w rynku spadł o 1,5% do poziomu 18%. Porównując analogiczne dane z roku ubiegłego, spadek jest jeszcze większy - prawie 3%.
Swoje wyniki poprawiła m.in. radiowa "Jedynka", grupa radiowa Time (sieć Eska i Gold FM) oraz PR 3.
UDZIAŁ W RYNKU V - VII'04IV - VI'05V - VII'05Radio RMF FM25,36%22,41%22,69%Radio Zet20,90%19,56%18,05%Polskie Radio Program 115,15%13,41%14,10%Grupa Radiowa Time [31] 6,51%7,01%7,42%Polskie Radio Program 35,38%5,81%5,92%Audytorium [17]4,61%5,50%5,54%Agora [27]4,01%4,52%4,78%Radio Maryja2,17%2,34%2,34%Ad point [11]1,24%1,70%1,57%Radio Wawa0,53%1,17%0,97%Radiostacja0,88%0,80%0,80%Polskie Radio Program 20,55%0,67%0,58%Radio TOK FM0,35%0,38%0,44%Polskie Radio Bis0,23%0,31%0,37%RMF Classic [5]0,09%0,18%źródło: MB SMG KRC, RADIO TRACK, TG: 15+ Polska, udział w rynku

ZASIĘG DZIENNY V - VII'04IV - VI'05V - VII'05Radio RMF FM30,65%27,02%27,55%Radio Zet26,35%24,20%23,60%Polskie Radio Program 117,56%14,82%15,47%Grupa Radiowa Time [31]8,87%9,34%9,93%Audytorium [17]7,70%8,05%8,10%Polskie Radio Program 36,64%6,67%6,89%Agora [27]6,26%6,13%6,31%Radio Maryja3,81%3,74%3,61%Ad point [11]2,00%2,24%2,18%Radio Wawa0,96%1,56%1,39%Radiostacja1,47%1,30%1,37%Polskie Radio Program 21,13%1,24%1,15%Polskie Radio Bis0,52%0,67%0,79%Radio TOK FM0,57%0,64%0,63%RMF Classic [5]0,14% 0,25%źródło: MB SMG KRC, RADIO TRACK, TG: 15+ Polska, zasięg dzienny











