Radio Zet zarobiło z reklam w I kwartale 2007 r. 82 675 375 zł wobec 71 466 413 zł w analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 81 475 370 zł (ponad 5 milionów zł mniej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 10,3 proc.) a dopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 10,4 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa - wzrost z 7,41 mln zł do 9,10 mln zł.
Warto zauważyć, że aż dwie lokalne stacje radiowe - Eska Warszawa i Eska Wrocław - zarabiają więcej z reklam niż radiowa "Jedynka".
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w I kwartale 2007 roku 351 185 275 zł wobec 293 125 676 zł w 2006 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącI-III.2007TOP MediumWpływy [zł]Razem: Radio351 185 275 złZET82 675 375 złRMF FM81 475 370 złPR 310 268 246 złESKA Warszawa9 696 620 złESKA Wrocław9 655 160 złPR 19 109 703 złESKA Poznań7 584 168 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)7 179 704 złESKA Łódź6 478 114 złESKA Katowice (Śląsk)5 912 316 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącI-III.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: Radio293 125 676 złRMF FM86 983 630 złZET71 466 413 złPR 311 332 465 złPR 110 059 450 złESKA Warszawa7 417 512 złESKA Wrocław6 005 366 złESKA Poznań5 728 348 złESKA Łódź5 125 022 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)4 645 508 złWAWA4 291 671 zł
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w I kwartale 2007 roku: Cały rynek (z autopromocją) Rok / MiesiącI-III.2006I-III.2007MediaWpływy [zł]Wpływy [zł]Telewizja1 466 176 843 zł1 905 877 638 złRadio301 842 076 zł359 184 163 złGazety566 336 253 zł584 301 124 złMagazyny459 569 828 zł494 931 684 złRazem2 793 925 000 zł3 344 294 609 zł











