'Radiomix nr 1 w Polsce'

Broker FM - dom sprzedaży stacji RMF - wprowadza nową ofertę.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Ofertę „Radiomix nr 1 w Polsce” ma wyróżniać planowanie pod konkretną grupę docelową (koncentruje się na jakości i dopasowaniu), optymalizacja kampanii w zasięgu efektywnym 3+, spojrzenie na kampanię z punktu widzenia zarówno ogólnopolskiego, jak i lokalnego oraz wysoki zasięg kampanii w całej Polsce i każdym województwie (zasięgi 3+ kampanii we wszystkich województwach będą nie mniejsze niż zasięg ogólnopolski RMF FM). 

Cena kampanii będzie równa cenie takiej samej kampanii prowadzonej wyłącznie w RMF FM.

Wojna cenowa polskich brokerów radiowych zaczęła się kilka dni temu, gdy Time (dom sprzedaży sieci Eska) zaprzestał przyjmowania zleceń reklamowych dostarczonych przez Broker FM i RRM (Radio Zet), zarzucając obu deprecjonowanie swojej oferty reklamowej.

Podobne informacje:

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu